Zarządzenie nr 15/2024
Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
– Regionalnego Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie
z dnia 06.09.2024 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu dokonywania wewnętrznych zgłoszeń
naruszeń prawa i podejmowania działań następczych
Działając na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928) oraz § 4 Statutu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego – Regionalnego Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie stanowiącego załącznik do Uchwały nr XXIX/451/21 Sejmiku Województwa Warmińsko-Mazurskiego z dnia 31 sierpnia 2021 r. zarządzam, co następuje:
§1
1. Wprowadza się Regulamin dokonywania wewnętrznych zgloszeń naruszeń prawa i podejmowania działań nastepczych.
2. Regulamin stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
§2
Zarzadzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, regulamin wchodzi w życie po uplywie 7 dni od dnia jego ogłoszenia w wewnętrznym systemie aktów prawnych przez Dyrektora WORD Olsztyn.
DYREKTOR
Marek Bojarski
Zarządzenie nr 15 (2024) – ws wprowadzenia Regulaminu dokonywania wewnętrznych zgłoszeń prawa i podejmowania działań następczych
Załącznik:
1. Regulamin dokonywania wewnętrznych zgłoszeń prawa i podejmowania działań następczych
_________________________________________________
Pełnomocnik ds. zgodności – Monika Tucholska
ul. Towarowa 17
10-416 Olsztyn.
adres poczty elektronicznej: sygnalista@word.olsztyn.pl
tel. 607-754-069